Forum > Weerwolven V > Doden-board > Hier wil je niet zijn....  
Elenitza

10 Apr 2016 om 22.04
Helaas.. je bent er toch.
Probeer het dan maar gezellig te maken.


Rikje
15 Apr 2016 om 13:27
oh joy!

blijkbaar was m'n subtiele hint te subtiel of zo ;)
Jonkvrouw_Swaan

24 Apr 2016 om 11:41
Ik had echt niet door wat je bedoelde. Vond het alleen een onbegrijpelijke opmerking.
Eerlijk gezegd heb ik nogsteeds niet helemaal door wat je bedoeld. Dat het een burger-wolfkoppel is?

Ik heb trouwens het idee dat Walter ziener is. Of dat hij contact met de ziener heeft. Dan zou hij heks moeten zijn en Thijs ziener ofzo.
Jonkvrouw_Swaan

27 Apr 2016 om 18:42
Zo, dat was een onverwachts slagveld vannacht!
El_Capitan
27 Apr 2016 om 19:14
Nou, lekker dit. Vraag me af hoe en wat. Onbeperkt praten buiten het forum kan best dodelijk zijn als alles geloofd wordt denk ik.
Vuurduivel

27 Apr 2016 om 19:17
Ik had gewoon op swaan of cap moeten stemmen. Dan was ik gespaard geweest van de wraak van Thijs.
Walter_de_Zanger

27 Apr 2016 om 19:20
yah Yah YAh YAH.
3 wolven binnen 24 uur :)
Helaas wel zelf aan ten onder gegaan:(
Walter_de_Zanger

27 Apr 2016 om 19:21
[quote:El_Capitan]
Nou, lekker dit. Vraag me af hoe en wat. Onbeperkt praten buiten het forum kan best dodelijk zijn als alles geloofd wordt denk ik.
[/quote]

Het burger blok was did keer wel erg effectief.
Rikje
27 Apr 2016 om 19:22
jager en heks gok ik

want 't setje zit er nog in - kans dat 't wolf/burger is wordt wel groot nu

't was een hint dat ik cupido was Swaan, maar ik vind het wat flauw om op dag 1 direct m'n rol te roepen, want dan wordt 't zeer waarschijnlijk kansloos voor de wolven en is er niets aan 't spel
El_Capitan
27 Apr 2016 om 19:23
[quote:Rikje]
maar ik vind het wat flauw om op dag 1 direct m'n rol te roepen, want dan wordt 't zeer waarschijnlijk kansloos voor de wolven en is er niets aan 't spel
[/quote]

Dat is ook wel echt het nadeel van dit spel online. In het echt is het allemaal lekker verwarrend en chaotisch en heb je vaak geen idee en dus kunnen de wolven wat makkelijker met minder uit. Online moet je al met wat meer wolven werken en hopen op wat passive burgers. Als die gewoon roepen wat ze zijn dan is het klaar.
Rikje
29 Apr 2016 om 08:57
vanwege de huidige discussie wil ik trouwens voorstellen dat 't koppel wel op elkaar mag stemmen, maar dat de stem niet meetelt in de eindstand van de dag.

Dan voorkom je in ieder geval situaties dat iedereen ff op iedereen moet stemmen en het koppel er op die manier uit valt
Jonkvrouw_Swaan

29 Apr 2016 om 10:42
Ja Thijs, je hebt idd een tunnelvisie op F1/ Tsja. Tsja heeft weldegelijk op F1 gestemd op dag 1.