Forum > De site > 10 strafpunten stenen tijdperk  
alex_leyden
01 Feb 2016 om 23.15
Hey allemaal,

Geen idee of het iemand anders al eens is overkomen, maar ik had net een vervelende misklik tijdens een potje stenen tijdperk (spel_id=506). Ik was als laatste aan de beurt de afgelopen ronde en drukte aan het einde van mijn beurt op 'einde beurt'. Ik was die ronde, omdat ik voedsel te weinig had, bij hout gaan staan, kreeg daar een grote lading van binnen, dus ik kon mijn voedselbehoefte daarmee betalen. Maar ik raakte per ongeluk mijn touchpad (laptop) een tweede keer aan, en laat de '10 strafpunten' knop nou op precies dezelfde plek verschijnen waar de 'einde beurt' verdwijnt.

Het is geen toernooispelletje of iets dergelijks, maar kan me voorstellen dat anderen (zeker hen die op tablet of smartphone spelen) dit ook zou kunnen overkomen. Is het daarom een optie om de 10 strafpunten knop dan wel te voorzien van een pop-up met 'weet u het zeker?' dan wel deze op een andere plek te laten verschijnen?


Elenitza

03 Feb 2016 om 12:24
We zijn nu op vakantie, dus kunnen er nu niet naar kijken. Maar ik snap je punt.
Wordt vervolgd ;)
alex_leyden
03 Feb 2016 om 22:16
Fijne vakantie nog!
Gien

07 Feb 2016 om 12:48
ik heb met plaatsen van mijn stamleden ook wel eens dagt het niet goed gaat met dat touchpad. Dan staan ze waar ik ze niet wil hebben en helaas kun je het dan niet meer terugdraaien. Ik zou het fijn vinden als daar ook nog eens naar gekeken kan worden, zodat bij een vergissing je je stamleden nog kunt herplaatsen.