Forum > Weerwolven archief. > Weerwolven III > Dag 4  
Elenitza

24 Jun 2015 om 13.24
Dag 4:

Gespannen keken jullie ’s ochtends hoeveel mensen er aan de ontbijttafel zouden komen. Zou iedereen er zijn en zouden jullie van de wolven af zijn? Of zouden er mensen missen, en zaten er dus nog verraders onder jullie?

Toen een aantal van jullie al bezig waren aan het ontbijt hoorden jullie ineens luid gehuil en gejammer. Het kwam van de plek van Tsja zijn camper vandaan, dus snel liepen jullie daarheen. Daar zagen jullie AxeCrazy zitten met Tsja in zijn armen. Tsja zijn camper was volledig overhoop gehaald, en Tsja was duidelijk vermoord door de wolven.
In zijn hand had hij een glazen bol, dus de wolven hadden de [b]Ziener[/b] deze nacht te grazen genomen. AxeCrazy pakte de bol, sloeg die kapot en stak een lange scherf in zijn hals. Daarbij raakte hij een belangrijke slagader en bloedde flink. Het was duidelijk dat AxeCrazy niet kon leven zonder Tsja en daarom voor zijn eigen einde had gekozen.
AxeCrazy veranderde niet in een Weerwolf, dus gingen jullie maar kijken in zijn camper of hij een verborgen agenda had of niet. Maar hoe goed jullie ook zochten, jullie vonden niets. AxeCrazy was een [b]Burger[/b].

Jullie besloten een groot graf voor de twee heren samen te graven. Aangezien ze geliefden waren, zouden ze het vast prettig vinden om samen in een graf te liggen, ipv ieder een eigen.
En helaas werd hiermee ook duidelijk dat er in ieder geval nog minstens 1 wolf in leven was. Maar wie?


Deelnemers:
1. 4everlast
2. Rikje
3. Tecumseh
4. Vera Onverwagt
5. Vuurduivel


Vuurduivel

24 Jun 2015 om 16:13
Ik vond [b] Vera Onverwagt [/b] de laatste dagen verdacht stil.
Vera Onverwagt
24 Jun 2015 om 16:42
Ik weet nooit zo goed wie ik kan vertrouwen, dus ik speel het graag op de achtergrond. Wil niet graag onnodig mede-burgers de dood in jagen. Daarbij moet ik aantekenen dat mijn verdenkingen tot nu toe altijd de wolven betroffen, mocht je me niet willen geloven.
Rikje
24 Jun 2015 om 16:46
Poeh, lastig;

Tecumseh is burger, want Cupido
Ik ben burger, want heks

Van de andere 3 weet ik niets, ik vermoed dat er 2 van de 3 een burger zijn en 1 een wolf. Dus pleit jullie zelf maar vrij waarom jullie geen wolf zijn.
4everlast

24 Jun 2015 om 17:37
het begint een gewoontje te worden Rikje gelijk te geven... maar wederom zorg hij voor duidelijkheid in dit spel. (zeker als de tijd ontbreekt alles 2x te lezen)

Ik ben een gewone burger die trachtte overzicht en duidelijk te vinden en te geven in dit spel , waardoor bvb heel snel F1 aan de haak hing. Daar vond ik met rikje snel een gelijkgezinde.
Vera was meer een volger in het stemgedrag, moeilijk te beoordelen.
Vuurduivel wantrouw ik persoonlijk iets meer, oa dood swaam maar ook nadat irmas op jou stemde toen toch alles verloren was.

Ik ga de keuze van ons gouden duo volgen!
Vuurduivel

24 Jun 2015 om 17:46
[quote:Rikje]
Van de andere 3 weet ik niets, ik vermoed dat er 2 van de 3 een burger zijn en 1 een wolf. Dus pleit jullie zelf maar vrij waarom jullie geen wolf zijn.
[/quote]
Ik snap dat je niet weet wie er momenteel een wolf is. Ik zit met precies hetzelfde gevoel omdat alle aanknopingspunten verdwenen zijn.

Ik kan je wel zeggen dat ik niks te doen heb met de dood van Tsja, AxeCrazy en alle anderen die zijn opgegeten door de weerwolven. Het enige wat ik momenteel weet is dat jij en Tecumseh te vertrouwen zijn. Mij lynchen zou alleen in het voordeel werken van de overgebleven wolf. Ik zou wel kijken naar het stemgedrag van Vera en 4ever. Het zou kunnen dat we er op die manier achter komen wie de laatste weerwolf is die gedood moet worden (er vanuit gaande dat er nog maar 1 weerwolf over is).
Vuurduivel

24 Jun 2015 om 17:57
[quote:4everlast]
Vuurduivel wantrouw ik persoonlijk iets meer, oa dood swaam maar ook nadat irmas op jou stemde toen toch alles verloren was.
[/quote]
De dood van swaan was toevallig omdat ik niet kon weten dat zij de jager was (ik was te stom om het te geloven), en wat je zei over irmas heet geen onderbouwing. Zelfs als het hopeloos leek voor irmas kon ze gewoon op mij stemmen om me in de spotlights te stellen. Als ik een wolf was dan had irmas niet op mij gestemd zodat ik alsnog ervoor kon zorgen dat de wolven zouden winnen.
[quote:4everlast]
Vera was meer een volger in het stemgedrag, moeilijk te beoordelen.
[/quote]
In mijn ogen deed Vera zich voor als een volger om zo uit het vuur van de burgers te blijven.

Je moet zelf weten op wie je stemt, maar ik kan je dit zeggen: Als je mij lyncht werkt dat alleen in het voordeel van de overgebleven wolf. Dus tenzij je het spel wil rekken moet je niet op mij stemmen omdat er dan een onschuldige burger wordt gelyncht voor misdaden die hij niet heeft begaan.
Tecumseh
25 Jun 2015 om 07:07
Inderdaad Rik, moeilijk verhaal zo. Ik doe en gok op [b]Vuurduivel[/b]
Rikje
25 Jun 2015 om 12:21
Ik moet zeggen dat ik jullie alle drie nogal onopvallend vond qua stemgedrag en stemmomenten. Ik moet nog even nadenken over wat verstandig is
4everlast

25 Jun 2015 om 18:33
onder voorbehoud [b]vuurduivel[/b]
Rikje
26 Jun 2015 om 14:41
Ik stem ook op [b]Vuurduivel[/b]
Vera Onverwagt
26 Jun 2015 om 14:58
Ik weet dat ik de (laatste) wolf niet ben. En als één van ons twee het zou moeten zijn is het niet moeilijk kiezen: [b]Vuurduivel[/b].

Vuurduivel

26 Jun 2015 om 15:18
[quote:Vera Onverwagt]
Ik weet dat ik de (laatste) wolf niet ben.
[/quote]
Hoe weet jij dat er nog maar 1 wolf in zit, en niet meer?
Ik blijf bij mijn stem: Vera Onverwagt is wolf.
Je zegt ook dat één van ons twee wolf is. Heb je 4everlast in je gedachten dan al gedood?
Elenitza

28 Jun 2015 om 21:44
Avond 4:

Jullie hadden besloten maar geen voorstellingen meer te geven. Met nog maar 5 mensen wat het niet meer te doen om een volwaardig avondvullend programma te maken. Met 8 ging het nog wel. Maar vandaag waren jullie met 3 minder dan gisteren.
Dus vanochtend besloten jullie alles in te pakken en te vertrekken naar jullie opslagplaats. Dat was een rustige plek, waar jullie nog wat attributen hadden staan, die niet in de show van deze cyclus gebruikt werden. Tevens oefenden jullie daar altijd de nieuwe shows, zonder dat er mensen konden luisteren of konden spieken.
Het opruimen duurde wat langer dan normaal, maar tegen de middag waren jullie op weg.

Toen jullie terug waren, besloten jullie eerst alles netjes op te ruimen en daarna te stemmen voor hopelijk de laatste weerwolf. Irmas77 bleek helaas niet de laatste te zijn geweest. Hoelang zou deze hel nog duren. Bleef er wel een circus over? Of konden de resterende straks beter alles verkopen en zich aansluiten bij een ander circus?

Voor vanavond was Vuurduivel het slachtoffer. Hij probeerde zich nog te verdedigen, maar jullie wisten het zeker. Vuurduivel moest een wolf zijn. Met ophangen hadden jullie ondertussen ervaring en aangezien jullie toch in het bos waren, bomen genoeg.
Dus zo gezegd en zo gedaan. Maar helaas... Vuurduivel bleek een [b]Burger[/b].

Nadat jullie hem begraven hadden gingen jullie stilletjes naar bed. Voor het slapen gaan deden een paar nog een klein schietgebedje in de hoop om morgen het daglicht te zien. Een aantal anderen maakte het weinig meer uit, jullie hadden ondertussen zoveel dierbare vrienden/familie verloren.
Elenitza

02 Jul 2015 om 23:01
Morgen gaat de nieuwe dag beginnen. Maar ik was druk en had weinig inspiratie.